wtorek, 27 grudnia 2022

Nasze Boże Narodzenie

Witajcie,
trudno w to uwierzyć, ale Święta już za nami! To wręcz niewiarygodne...Czas tak szybko umyka, a wiele wspomnień zaciera się, dlatego chciałabym zostawić tutaj na pamiątkę migawki tych wyjątkowych chwil! 
Było pięknie, wszyscy bardzo na to pracowali...
Tak, by pięknie przeżyć czas trzeba włożyć w to wiele serca. Klimat domu i atmosfera w nim sama się nie zbuduje, to praca wszystkich domowników! Jestem wdzięczna, że mojej rodzinie się chce, że dajemy z siebie wiele, tym samym otrzymujemy jeszcze więcej! 

Wszystko zaczęło się o poranku.. Zaczęliśmy go od  przeczytania..prawie...ostatniej opowieści o naszym ukochanym Winstonie. Jakaż wielka niespodzianka nas spotkała, gdy po 24 rozdziale okazał się, że czeka nas jeszcze jeden rozdział kolejnego dnia! 
Bardzo zaprzyjaźniliśmy się z tym uroczym i dzielnym bohaterem naszego tegorocznego, książkowego kalendarza.


Czekało na nas też ostatnie okienko ze słodkiego kalendarza..



 Później działaliśmy w kuchni, każdy miał jakieś zajęcie...


Nawet twaróg był w dobrym humorze :)



Dookoła już było pięknie...o tegorocznych dekoracji będzie osobny wpis, ale oto kilka ujęć kuchennych...












Dziewczyny między zajęciami naśladowały mamusię i robiły sesję fotograficzną z pierniczkami :)






A później czas już przyspieszył....ostatnie przygotowania, powitanie gości :)



Modlitwa, Słowo Boże....


Łamanie się opłatkiem :)



Smaczne jedzenie i cieszenie się sobą!!!








Odwiedził nas też Mikołaj!!! Radości było bez liku! :)













I na koniec wspólne, dłuuugie, głośne i wesołe kolędowanie :) Uwielbiamy!




Kolejny dzień świętowania, kolejni goście. Wspaniały czas..



















W drugi dzień Świąt to nas ugoszczono...


Było pysznie, wesoło i pięknie...nie ma jak u mamy/babci  ;)





Wyjątkowy czas za nami...a jeszcze wiele dobra przed...

Święta, Święta ...i oktawa :)

Także świętujcie dalej, a tymczasem do napisania :) Na pewno pojawi się jeszcze kilka okołoświątecznych wpisów. 

Bożego Narodzenia Kochani w moim i w Waszych sercach!

10 komentarzy:

  1. Piękne Święta Wiolka! Pozdrowienia dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rodzinne, świąteczne chwile:)
    Czy możesz zdradzić, co to za kalendarz wisi na lodówce - ta grudniowa grafika jest cudna. Chętnie poszukałabym takiego na nowy rok.
    Serdecznie pozdrawiam! Szczęścia w Nowym Roku!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarze są przecudne, ja od kilku lat jestem w nich zakochana wręcz. Planuję nawet post o nich, bo są wyjątkowe. Trafiłam na nie przypadkiem. Cena od lat niezmienna 20zł! Do tego cudne magnesy gratis 😍 każdy miesiąc to osobny obrazek, który można wykorzystać jako obraz. Strona kafelki-obrazki.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Tylko zajrzałam na stronę i już przepadłam:) Same cudowności tam widzę. Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)))

      Usuń
    3. Jestem ciekawa czy coś sobie wybierzesz :) Pochwal się później :)

      Usuń
  3. Wiolu rozpieszczasz nas ostatnio swoimi postami i niech to rozpieszczanie trwa jak najdłużej. Piękne Święta za nami i piękny czas przed nami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się tak cieszę, że zaglądasz niezmiennie do mnie ♥️ dziękuję za każde piękne słowo. A ja po prostu zatęskniłam za blogowaniem. Instagram to kometnie nie to samo. tam wszytsko pędzi, znika, umyka i już leci dalej. Tutaj można zwolnić.

      Usuń
  4. Wspaniała rodzinka! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo spóźnione, ale płynące życzenia dla Ciebie! Niech to będzie dobry czas! Dziękuję, że zawsze zostawiasz dobre słowo!

      Usuń