piątek, 30 grudnia 2022

Zaproszenie do innego świata...

Witajcie,
Chciałam zdążyć przed Nowym Rokiem, by zostawić tutaj jeszcze kilka migawek świątecznych i przy okazji polecić Wam coś wyjątkowego, coś co przenosi mnie w inny świat..ale o tym zaraz. Póki co zapraszam do oglądania, bez zbędnych słów, po prostu kilka kadrów..


















Jeszcze troszkę pierniczenia...





 Staś przykładał się do pracy całym sobą :) 
























Przyszły listy, kartki, paczuszki...niezapomniane chwile!



Nawet do Krysi przyszła kartka od grupy przedszkolnej  i zdjęcie Paka - ich grupowej przytulanki.
Kartka i zdjęcie Paka widać w tle, wisi nad łóżkiem Krysi :)
Ależ to była radość z przesyłki!!!



A świat, do którego chciałabym Was zabrać, to przepiękne vlogi. Na YouTube jest wiele niezwykłych kanałów, które pokazują piękno świata w wyjątkowy sposób!
Na pewno poświęcę temu osobny post, ale już teraz zostawię Wam kilka linków, byście mogli jeszcze w tym świątecznym czasie cieszyć się tymi cudami. 
 Mnie takie filmy wyciszają, zachwycają, poruszają...nie oglądam seriali, wiadomości.. w sumie to takich filmów też nie oglądam.....ja je chłonę :)

Dodam tylko, że prawdopodobnie linki wyświetlą się w wersji komputerowej bloga, więc jeśli linki Wam się nie wyświetlą, to wybierzcie obraz z komputera.
A teraz zapraszam....






Taki kanałów-perełek mam wiele na liście, to tylko namiastka..obiecuję napisać o tym więcej.
Jeśli Wy znacie podobne kanały, które lubicie koniecznie mi polećcie!!!
Tymczasem zmykam.....

Moje dzisiejsze zdjęcia nie są może udane, ale chciałam je tutaj mieć, by jak najwięcej zapamiętać. 
Przesyłamy Wam serdeczne myśli i uśmiechy!


10 komentarzy:

  1. Wiolu kolejny raz dziękuję za ten piękny wpis i polecone kanały na Youtube. Wasze pierniczki to mistrzostwo świata ❤️ i cudowne domowe kadry-z wielką przyjemnością się je ogląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja serdecznie polecam kanał "Her86m2" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, znam i również uwielbiam! Na pewno i o nim wspomnę w którymś z wpisów ! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Fajny ten Twój świat. Obejrzałam fragmenty zaprezentowanych vlogów - nigdy do nich nie zaglądałam i nie miałam pojęcia, ze istnieją:) Podobają mi się:)
    Cudowny klimat stworzyłaś wokół siebie w domu. Sama bardzo taki lubię. Dekoracje masz piękne i wspaniale je eksponujesz. I... kochasz muchomorki! :)))
    Do mnie już leci kalendarz z kafelków-obrazków i magnesik z Chrystusem Frasobliwym. Taki zrobiłam sobie prezencik na początek 2023 roku. Myślę, że ten sklepik jeszcze będę odwiedzała.
    Rozgadałam się, ale już uciekam. Popatrzę jeszcze na Twoje zdjęcia i policzę muchomorki:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchomorki kocham to prawda hihih....znasz może bajkę Pan Totti? Moje dzieci się ze mnie śmieją i mówią, że taka mnie przyszłość czeka, że będę Panią Totti :) Ubrany jest w czerwoną sukienkę i kapelusz w białe kropeczki hahah

      Usuń
  4. Pierniczki piękne, personalizowane i bombkę z św. Łucją dostrzegłam. Miło przegląda się takie ciepłe, domowe kadry.
    Vlogów nie znam, ale z przyjemnością zajrzę. Gdy już znajdę czas na tv internetowa, to najczęściej oglądam filmiki ogrodowe , historyczne. Jest konto takiej szwedzkiej dziewczyny która maluje obrazy i nagrywa dzwięki jeziora , nie pamiętam w tej chwili nazwy kanału ale poruszyły mnie jej nagrania.
    Pozdrawiam sylwestrowo i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie oglądam wiadomości. Filmy lubię, ogólnie chadzam do kina, a z seriali mogę Ci polecić jeden fajny, chyba że już go znasz. "The Chosen". Jest dostępny darmo w sieci, można włączyć polskie napisy. Zerknij sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zaczęłam oglądać....przepadliśmy, jest cudownie zrobiony! Chwyta za serce, dziękuję!

      Usuń
  6. Mikołaj piękne prezenty Wam sprawił, lubię do Was zaglądać. Jesteście tacy normalni.
    Pozdrawiam Grażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przepiękny komplement! Dziękuję Ci za te słowa!

      Usuń