piątek, 24 lipca 2009

Różne takie miłe rzeczy :)

Witam wszystkich :)
Troszkę mi się uzbierało ostanio rzeczy do umieszczenia na blogu, więc nadrabiam zaległości :)
Jakiś czas temu odbyła się wymianka na forum craftladies pt."zawsze przy sobie". Ja robiłam niespodziankę dla Treceps i uszyłam dla niej kosmetyczkę (według Tildowego wykroju hihi) i chustecznik do kompletu :)


Dla mnie prezent szykowała Makneta, która uszyła dla mnie piękną torebkę!!! Miałam wielkie problemy z odebraniem ją z poczty, bo wyjechałam w tym czasie, kiedy toczyła się wymianka, ale już jest u mnie i torebka chodzi wszędzie ze mną :) dziękuję Ci kochana!!! :) :***

Zdjęcia wymiankowe ukradłam dziewczynom, bo ja nie miałam jak zrobić swoich!



A teraz kolejna przemiła wieść!!! Dostałam wspaniałe blogowe wyróżnienie od Urszuli!!!
Niedawno dopiero trafiłam na jej bloga i po prostu oniemiałam z zachwytu!!! Koniecznie do niej zaglądajcie! Kobieta ma nieziemski talent...tym bardziej nagroda od niej to zaszczyt!
Pozwólcie, że zastanwowię się troszkę zanim podaruję komuś to wyrożnienie :)




A zachęcona wygraną u Marysi skusiłam się jeszcze na takie oto Candy :)

U Marzeny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz