sobota, 15 maja 2010

Totalny recykling :)

Właśnie przed chwilką skończyłam szycie....
Tym razem zupełnie spontanicznie i recyklingowo powstała pościel dla Mimi...powstała z resztek i ścinek, ale i tak jestem zadowolona z efektu :)
W planach mam zupełnie inny pościelowy projekt, ale to była potrzeba chwili.... od zaraz, bez przygotowań i czasu na wykonanie :)
Zdjęcia nie oddają niestety uroku kołderki...no, ale więcej nie wycisnę z mojego fotograficznego wraku hihi







Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę :)

26 komentarzy:

  1. Wspanialy ten twoj recykling!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna!!!
    Sama chętnie w takiej pościeli bym się zakopała:)
    Buziaczki Zdolna Kobieto***

    OdpowiedzUsuń
  3. recykling rewelacja!!!!!! jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :), ja niestety muszę po pościel do Ikei jechać...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze super
    że ja nie potrafię takiego czegos wyczarować dla mojej Kini

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszedł ten recykling, Mimi na pewno zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne. Też jestem zwolennikiem "nowych" rzeczy na bazie "starych". pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, taka dziewczynkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna. Jak to jest że z resztek zazwyczaj wychodzą najlepsze rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kołderka. Moja Kasia pewnie by się z takiej ucieszyła, bo róż, kwiatki i do tego świecidełka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to zdjęcia nie oddają uroku kołderki ?! jest prześliczna...

    OdpowiedzUsuń
  12. If you have toys and children clothes you don”t need pleas contact me or send them
    to me Ionescu Otilia Romania Plopii slavitesti 147255 Teleorman thank you

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna pościel. Na mnie czeka coś, co miało być roletą, a teraz ma być właśnie pościelą dla Millki i też z recyclingu, z dużej pościeli znalezionej na ciucholandzie. Chyba muszę mamę zatrudnić na jakiś dzień do opieki nad córką, żebym mogła wreszcie poszyć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglada posciel, pieknie szyjesz.
    Z resztek zeby cos wyszlo trzeba sie naglowic, ta Twoja kombinacja rewelacyjna.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdrośc mnie zżera do kości. tez tak chce umieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, skromna jak zawsze:)
    Pościel rewelacyjna. Jestem w trakcie zbierania tkanin na ekstradziewczęcą pościel dla mojej córeczki. Twoja jak dla mnie wzór niedościgniony:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo urokliwa!

    Ale mnie tu dawno nie bylo...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten Twój recycling! Tylko podziwiać i się uczyć! ;):)
    Violetko, jeszcze raz baaardzo dziękuję za tildy, które dla mnie wykonałaś. Są naprawdę przeurocze! Czekam na dalsze pomysły!
    Pozdrawiam serdecznie.
    Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplecik pościelowy! Zarówno pomysł, aplikacje, jak i kolorki!
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę talentu,dla mnie szycie to wciąż mont everest ,to piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pościel wyszła prześliczna! Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaka ładna... miłych snów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne są Twoje prace, jestem pełna podziwu !!! .... jeśli mogę zapytać gdzie kupić takie piękne materiaływ krateczki, paseczki, kropeczki ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń