wtorek, 16 czerwca 2009

Prezenty, prezenty, prezenty :D

Tak jak obiecałam kolejny post przeznaczony jest na wszystkie cuda, które ostatnio dostałam, a było tego trochę :)
Wczoraj przyszła do mnie baaardzo smakowita paczuszka prosto od Belli!!! Umówiłyśmy się na naszą prywatną wymiankę. Kiedy patrzyłam na jej przepiękne prace to nie mogłam się oprzeć!!! Ta podusia z myszką są po prostu cudowne!!! Takie klimatyczne i pięknie dopracowane! Oj zaglądajcie do Belli, bo ona cuda tworzy :)
Oprócz tego dostałam od niej także coś pysznego...słoik konfitury z pigwy! Pychotka taka, że już prawie jej nie ma hihi...Oj będziesz miała mnie teraz na sumieniu, bo specjalnie do konfitury kupiłam sobie bułeczki i się objadam ;p



Wcześniej nieco przyszła największa paka jaką dostałam kiedykolwiek! Co to była za radość, bo autorką wszytskich prac była Monia, którą uwielbiam,a jej prace podziwiam z całego serca! :)

Moje szczęście było tym większe, że Monia przysłała mi tyle cudowności!!! Muszę Was zapewnić, że od razu stały się one dla mnie prawdziwymi skarbami, a kazdy z nich znalazł juz swoje miejsce :)



Moniu ukradłam Twoje zdjęcie, ale mi jakoś nie chciało wyjść dzisiaj :( mam nadzieję, ze się nie pogniewasz!






No i wreszcie paczka od Rachel!!!
Przyszła jako pierwsza i sprawiła mi ogromną radość!!! Dostałam od niej przepiekną ozdobę, która ślicznie stroi moje lustro :) Zapraszam do niej, tam jest więcej takich niepowtarzalnych cudeniek!!!


W prezencie dostałam od niej takze rózniste przydasie, ale jak sama nazwa wskazuje przydały się i to bardzo hihi...już niedługo pokazę do czego :)
A oto przezent niespodzianka od Rachel dla Mimi....oj sprawił nam niesamowitą radochę!!! Mimi od razu pokochała swój diadem i uwielbia w nim szaleć :)
Dziewczyny dziekuję Wam z całego serducha!!!
Mam nadzieję, ze jak najszybciej uda mi się Wam odwdzięczyć!!! Chciałabym choć trochę Was tak ucieszyć jak Wy ucieszyłyście mnie :) :*
A jeśli mowa o dziękowaniu, to jest jeszcze ktoś, komu chcę bardzo podziękować :)
Jakiś czas temu na moim blogu napisałam o tym, ze marzy mi się blogowe tło w kropki...no i MAM :) :) :)
Dostałam maile z tłami od Moni i Cwasi za co bardzo dziękuję :),
a dwie kochane dziewczyny Pasiakowa i NieZapominajka przesłały mi swoje tła stworzone specjalnie dla mnie :) dziękuję Wam bardzo i na pewno będę z nich korzystać na przemian, bo oba są śliczne!!!

5 komentarzy:

  1. Prezenty wspaniale, ale najpiekniejszy usmiech malutkiej Mimi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się nie gniewam za zdjęcie:) Baaardzo się, cieszę, że Ci się podobały moje tworki. Buziaczki*** Acha, a Tilda Czyścioszka Przepiękna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty! No i słoiczek w krateczkę masz :)
    Mimi prawdziwa księżniczka w swoim diademie!!!

    OdpowiedzUsuń