niedziela, 14 września 2014

..RAZEM..



Trzy  miesiące temu nasz świat się zmienił...
Zadzwonił Ten telefon..
Nasza córeczka..
HaNulka wywróciła nasze życie do góry nogami, zamieszkała  w domku 24 lipca..
W domu wszystko gotowe na przyjście 6 latka, a tu wielkie zaskoczenie..
Okazało się, że HaNulka miała wtedy...9 miesięcy!
Chyba nie muszę opisywać naszego zaskoczenia :)
Wiedziałam, że to Moja Córka od pierwszej chwili....
Nie ma kompletnie dla mnie różnicy w macierzyństwie...
Chciałam napisać długaśnego posta o naszej historii, o emocjach..
nie dam rady...
Siedzę przed monitorem, patrzę na to zdjęcie ze świadomością, że za ścianą śpią moja dwie najkochańsze Córeczki i ryczę jak bóbr..
trudno, nic dzisiaj więcej nie napiszę....
tylko tyle, że gdyby ktoś się wahał, to daję słowo nie ma różnicy w miłości, nie ma........


20 komentarzy:

  1. Cudowne wieści- gratulacje! <3 Parę dni temu zaglądałam, chyba wyczułam że jesteście w komplecie. Ale fajnieeeee, też nie wiem co napisać, niech te parę banalnych słów wystarczy za komentarz- jesteście wspaniali! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To niesamowite, że akurat gdy odnalazłam na nowo Twojego bloga pojawił się nowy post.
    Gratuluję serdecznie córeczki! To niesamowite ile w Was miłości. Serce rośnie, że sa tacy ludzie, którzy chcą się nią podzielić. Wasze córeczki są szczęściarami!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i całą rodzinkę!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Aż mi się łezka w oku zakręciła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego,wszystkiego najlepszego dla całej Waszej Rodzinki!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!Nie ma nic piękniejszego niż miłość do dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE, GRATULACJE

    chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i wiele wiele miłości Wam życzę... choć chyba nie potrzebne te życzenia, bo Wy macie miłość, macie najwspanialszy skarb... a 9+3 to 12 czyli moc najserdeczniejszych życzeń urodzinowych dla Malutkiej przesyłam :))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie czekałam z niecierpliwością na ten wpis i zdjęcie :) Napisz więcej :) Czekam z nicierpliwością :)
    Fajnie, że telefon zadzwonił do nas jednocześnie :D
    Dziękuję za ten post.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Niech Wam córcie na pociechę zdrowo rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście Wielcy! Buziole dla dziewczynek :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ale wielkie szczęście u Was!!! Bardzo się cieszę, że jesteście już razem! Aż mnie ciarki przeszły kiedy czytałam tego posta i patrzyłam na zdjęcie - niesamowite. Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ależ się wzruszyłam- najbardziej słowami od Ciebie, Mamy zarówno Biologicznej jak i Adopcyjnej, że miłoś jest taka sama. Najszczersze gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze łzami w oczach i ogromnym wzruszeniem życzę Wam wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje :) wszystkiego co najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale! Życzę Wam wszystkim duuużo szczęcia :-) Mam znajomych, którzy adoptowali dwójkę dzieci niepełnosprawnych. To niesamowite, jak Ich miłość wpływa pozytywnie na rozwój tych dzieci! Fajnie, że są Ludzie dzięki którym dzieci znajdują szansę na miłość i normalne życie. Niech Wam Hania rośnie zdrowa i wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie!! :)
    A szczęście i miłość aż kipi ze zdjęcia i Twoich słów wzruszenia :)

    OdpowiedzUsuń