sobota, 25 marca 2017

Ciało bez tajemnic..

Witajcie :)
Tak sobie pomyślałam, że czas polecić Wam kilka ciekawych książek i gier, które posiadamy, a są naprawdę godne polecenia. Uwielbiam takie inpiracje czerpać z blogów, które podczytuję, więc chętnie podzielę się i z Wami!

Na pierwszy ogień książka, która pojawiła się u nas jako prezent z okazji Dnia Kobiet :)
"Ciało bez tajemnic" Louie Stowell
Nie znam dziecka, które nie lubiłoby książek z okienkami, no moje dziewczyny szaleją za takimi..a jeszcze cena bardzo przyjemna!
Kiedy Iza z Domowego Zakątka polecała ją, wiedziałam, że to będzie strał w dziesiątkę :)
Okienek jest naprawdę sporo i bardzo ciekawie są zrobione...najfajniesze te, które skrywają w sobie kolejne i jeszcze kolejne okienka. 
Jedyna wada książki jest taka, że mogłoby być nieco więcej informacji, które nie są oczywiste dla starszaka, ale emocje jakie towarzyszą przeglądaniu książeczki rekompensują wszystko!
















Dodam jeszcze, że dzięki Instagramowi dowiedziałam się również o istnieniu wspaniałej księgarni Aros, w której robienie zakupów uzależnia....ceny są rewelacyjne, asortyment przebogaty, a wysyłka ekspresowa. Nie, nie jest to w żadnym calu post sponsorowany i nie mam żadnej korzyści z tego, by reklamować tę księgarnię :) Po prostu zajrzyjcie tam i...przepadnijcie :) takimi perełkami warto się dzielić!

A ja,,,,a ja potrzebuję kolorów, kolorów i jescze raz kolorów...
Zapraszam wiosnę jak się da...do domu i do serca :)
i tak sobie myślę, że chyba jakiś wnętrzarski post, by się przydał :)










Miłego dnia Kochani!
Jeszcze zostawiam Wam coś dla ucha....i oka, bo ja nie mogę się napatrzeć na tę suknię...marzę o takiej, oj marzę!!!!



1 komentarz:

  1. Tytuł książki wart zapamiętania. Bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń