sobota, 30 grudnia 2017

Moc Bożego Narodzenia..



Witajcie Kochani!
Już poświątecznie, choć nie do końca, ponieważ w naszym domu (i w sercach!) atmosfera świąteczna nadal trwa..
Niestety pomimo najszczerszych chęci nie udało mi się pisać w adwencie dla Was tyle ile zaplanowałam. Jak wiecie ten rok nas nie oszczędza i jego końcówka również nie jest dla nas zbyt łaskawa.
Powoli dopada mnie brak sił, ale wierzę, że ten piękny czas pozwoli mi się zregenerować i wyciszyć.
Dzisiaj wiele zdjęć, mniej słów. Mam nadzieję wybaczycie.. 
Kochani wszystkiego co najpiękniejsze płynie z narodzin Pana Jezusa!!!
Pokoju w sercu i miłości!

To nasze świąteczne migawki..
Pierwsze dni Świąt spędziliśmy w moim rodzinnym domu..
Było cudownie :)













Prezenty w domu pełnym dzieci dają niesamowitą dawkę radości :)












U drugiej Babci również czekały niespodzianki pod choinką.. 




Jak widać od razu poszły w ruch :)



A w domku jeszcze przed wyjazdem...
Szykowanie dekoracji..
Resztę pokażę w kolejnym poście.










A to przepiękna kartka od Kamili z Home Fragrance.
W tym trudnym dla nas czasie przyniosła tyle dobra i radości! Dziękujemy :)
Dziewczyny piały z zachwytu na jej widok...niestety zdjęcia nie oddają jej uroku i blasku (w dosłownym tego słowa znaczeniu).







A jeszcze dodam tylko, że jak co roku dziewczyny wprost uwielbiają jedną z książek o świątecznej tematyce..
Książka zakupiona w taniej książce za grosze, a zachwyca nawet dorosłych..
Jej trójwymiarowe ilustracje są przepiękne i pełne szczegółów..









Wisienką na torcie jest ostatnia strona, na której stawiamy domek. Zagląda się do niego przez trójwymiarowe okienka i możemy podglądać wnętrze domu Mikołaja...może nie tego  Świętego, ale i tak sama jestem zauroczona i uwielbiam do niego zaglądać :)


Drugim pięknym akcentem jest to, że na każdej ze stron ukryta jest maleńka myszka, którą trzeba odnaleźć. Chociaż dziewczyny dokładnie wiedzą gdzie jest ona ukryta zawsze towarzyszą temu prawdziwe emocje :)






To były piękne, rodzinne święta. Szybko minęły, to fakt, ale tak bardzo doceniam to, że byliśmy razem..że mogliśmy obdarować się uśmiechem, sercem i niespodziankami..

Mam nadzieję, że to Boże Narodzenie da mi sporo siły, bardzo tego potrzebuję..
Staram się czerpać garściami..
Ściskam Was mocno!

3 komentarze:

  1. Witaj. Pięknie spędziliście czas świąteczny i najważniejsze że razem. Widać na zdjęciach radość, miłość i szczęście. Domek pięknie udekorowany na święta. Życzę ci żeby ten Nowy Rok był dla was łaskawszy, żeby żadne choroby was się nie czepiały, niech spełnią się wasze marzenia, a dla Ciebie dużo dużo siły. Jesteś wyjątkową kobietą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rodzinie siła! Z ogromną przyjemnością zajrzałam do Was i cieszę się że kartka sprawiał radość...przyznam że wysyłaliśmy ją głownie z myślą o dziewczynkach ;)
    Wszelkiej Pomyślności w Nowym roku! Zdrówka i oby ten nadchodzący czas był dla Was łaskawszy.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ta radość z narodzenia Jezusa trwa.
    Za takimi książkami przepadłam w dzieciństwie, choć były pewnie nieco prostsze.

    OdpowiedzUsuń