sobota, 16 grudnia 2017

Miejcie wiarę, a...

Witajcie Kochani!
Ależ ten czas pędzi..już tak niewiele tego adwentowego czasu nam zostało!
Mam nadzieję, że dobrze z niego korzystacie.
W ostatnich dniach, przez zupełny przypadek, na YouTube znalazłam coś, czym koniecznie chcę się z Wami podzielić!

Proszę znajdźcie chwilkę, kiedy będziecie mogli skupić się w pełni na tym co oglądacie i czego słuchacie.. Potraktujcie to niczym ucztę dla ducha...koniecznie wybierzcie tę najwyższą jakość filmu, bo naprawdę warto!

Jeśli nie macie teraz czasu, poczekajcie z oglądaniem do wieczora lub do popołudniowej herbaty. To kilka minut, ale moim zdaniem warte poświęcenia. Mnie poruszyły te utwory do głębi, może kogoś z Was też...





..i jeszcze to..





A co u nas....wiele się dzieje. Niestety zdrowotnie nadal bardzo ciężko, ale w ostatnim czasie w naszym życiu dzieje się tyle cudów, że to daje nam niesamowitą siłę i Wiarę..
Nie potrafię tego opisać, ale chyba jeszcze nigdy w swoim życiu nie otrzymałam tylu łask, choć z pozoru jest to jeden z najtrudniejszych momentów dla naszej rodziny..

W każdym razie walczymy nadal z chorobami, antybiotykami, zastrzykami... Oby w końcu udało się nam tego pozbyć, tak jak pozbyliśmy się tego towarzysza ostatnich 5 tygodni..




Teraz naszą dekorację przedświąteczną w domu tworzy niezawodna "Frania", która idealnie sprawdza się jako źródło hydromasażu :)




Niestety jeszcze dłuuggaa droga, do tego, by nasz osobisty mężczyzna  mógł znowu biegać po lesie, ale pocieszająca jest myśl, że każdy dzień nas do tego momentu przybliża!
Chociaż jeszcze sporo pracy przed nim...

Mimo wszystko jak zwykle staramy się jak najwięcej czasu spędzać razem..














Każdy dzień jest dla nas świętem i darem, dlatego nawet wtorkowa kolacja może być ucztą..
i nie potrzeba wiele..
faszerowane naleśniki (tym co zostało w lodówce) i trochę chęci..
przyjemna muzyka w tle, ciche rozmowy i bycie ze sobą..





A na koniec dodam, że spełniło się dzisiaj marzenie Miriam (i także dotąd niespełnione moje marzenie z dzieciństwa), ponieważ ksiądz wylosował ją na dzisiejszych roratach, by wzięła do domu figurkę Matki Bożej, która w czasie adwentu wędruje z dziećmi do ich domów. Co za radość i przejęcie..
Hanka od razu rozdała domownikom różańce i sama odśpiewała wszystkie dzisiątki..



A ja, kiedy to piszę (oczywiście gruuuboo po północy) słucham cichutko świątecznego Franka Sinatry i cieszę się jak dziecko pierwszym śniegiem za oknem, który sypie od dwóch godzi i nie topnieje :)

Dodam jeszcze tylko, że grudniowa karta z rodzinnego kalendarza niesie takie przesłanie....
a ja z każdym dniem coraz bardziej w nie wierzę..





P.S. Agnieszko nawet nie wiesz jak bardzo ucieszyła mnie wieść o tym, że założyłaś swojego bloga :) Gratuluję i będę stałym gościem :) Was również zapraszam do Agnieszki i 

Dobrej nocy, pięknego dnia...

5 komentarzy:

  1. Witaj Wioletko. U was naprawdę trudny czas, nawet męża nie oszczędziło. Podziwiam Cię jak sobie z tym radzisz i ile siły jest w tobie, dzielna z ciebie kobieta. Dziewczyny oczywiście przesłodkie, z każdym postem wydają mi się coraz większe, a Krysia rośnie jak na drożdżach, niedawno taka mała okruszyna była. Zaproponowane pozycje obejrzałam i wysłuchałam, ja lubię też słuchać zespołu TGD, polecam. Dla Miriam gratulacje, na pewno to ogromna radość. W mojej parafii niestety nic takiego nie ma, a może to zachęciłoby dzieci to uczestniczenia w roratach, bo parafia jest duża a dzieci chodzi garstka. Strasznie się rozpisała, ale jeszcze chciałam ci podziękować za wspomnienie o moim blogu. Pozdrawiam, dużo siły życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czas za Wami...jeszcze piękniejszy przed Wami :)
    Zdrowia dla Was...:)
    Pozdrawiam ciepło.
    Ps.codziennie wypatrywalam posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i wspaniały jest czas który spędzacie ze sobą, mimo życiowych trudności !!! Powodzenia i łask Bożych na codzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna galeria na gipsie :)
    To przesłanie z karty kalendarza jest mi na ten moment bardzo potrzebny. Niby się o tym wie, ale czasem potrzebne jest przypomnienie. Nagrania posłucham w dobrym momencie. Ja w tym świątecznym czasie lubię słuchać kolęd w aranżacji TGD i Pospieszalskich.
    Zdrowia dla Was

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ostatnio podoba się ta pastorałka:
    www.youtube.com/watch?v=wKAavHP12eY

    OdpowiedzUsuń