poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Formowanie serca

 Witajcie!

Długie przerwy jakie miałam w prowadzeniu bloga poskutkowały tym, że mam całą listę rzeczy, które bardzo chciałbym Wam polecić i podzielić się moimi większymi i mniejszymi odkryciami.

Zastanawiałam się od czego zacząć i padło na duchową tematykę. 

Kilka lat temu, kiedy sama zakładałam swoje konto na Instagramie natknęłam się na wspaniały profil, prowadzony przez Katarzynę Marcinkowską @uBOGAcONA i stronę  uBOGAcONA










Ubogacona, to miejsce gdzie kobiety mogą wspierać się we wspaniałej społeczności, rozwijać poprzez uczestnictwo w różnych programach, generalnie mogą ubogacać się we wszystkich sferach. Kasia dba o to, by wszystko co związane z jej platformą było bardzo kobiece, piękne i jednocześnie konkretne. Jeśli ktoś chce może wykupić odpłatne programy rozwoju duchowego, jednak mnóstwo materiałów jest dostępnych na jej koncie instagramowych dla wszystkich. Bardzo cieszy mnie to, że w sieci pojawia się coraz więcej miejsc, które pokazują wierzące kobiety jako piękne, nowoczesne, a jednocześnie dbające o swój rozwój duchowy. Przez wiele lat (o ile nie pokoleń) obraz kobiety katolickiej był średnio zachęcający.

Ja z całego serca mogę Wam polecić kalendarz "Kalendarz Kobiety", który w takim małym formacie towarzyszy mi w tym roku. 









Spisuję w nim każdego dnia kilka rzeczy, za które jestem najbardziej wdzięczna. Jeśli jeszcze tego nie praktykujecie, to koniecznie spróbujcie w ten sposób zaczynać lub kończyć swój dzień. To niezwykłe jak szybko i jak bardzo zmienia się nasze postrzeganie zwykłej codzienności. Mi to wiele daje, uczy jak doceniać to co mam, jak trwać w zachwycie nawet nad najdrobniejszymi sytuacjami w moim życiu. 

Oprócz tego posiadam również "Formatnik" oraz notes "Ja w jego oczach, ubogacona między niewiastami".

Niestety niezbyt wiele mogę Wam pokazać w środku, gdyż większość jest zapisana bardzo osobistymi notatkami, jednak uwierzcie, że wnętrze jest bardzo bogate i inspirujące. 






















Mnie zachwyca już sama szata graficzna. Swoją drogą moje egzemplarze udało mi się wygrać w konkursach instagramowych, więc możecie być pewni, że wpis ten nie jest sponsorowany, ale pisany z czystego serca i chęci podzielenia się tym co dobre. Może któraś z Was znajdzie tam coś dla siebie. Gdybyście chcieli zobaczyć film, który stworzyłam w ramach konkursu uBOGAcONA, to koniecznie zajrzyjcie na mój instagramowy  profil. TUTAJ można zobaczyć film.

A nie byłabym sobą, gdybym nie dodała jeszcze do wpisu nieco naszej codzienności. Pierwszy spacer po ciężkim chorowaniu.. musiałam go tutaj mieć.. tak wiele szczęcia przyniósł.

Wieczorem znalazł się w moim kalendarzu, spisany jako rzecz, za którą tego dnia byłam wyjątkowo wdzięczna :)




















 












Życzę Wam takiej radości jaką mieliśmy podczas tej wyprawy na łąki :) 

 Zajrzyjcie też koniecznie do ubogaconej jeśli jeszcze nie znacie, a ja szybciutko wracam z kolejnymi wpisami :)

1 komentarz:

  1. Ja już od kilku lat podchodzę do tego kalendarza i ciągle pozostaje wierna innemu. Ale zachęciłaś mnie.
    Piękne te Wasze rodzinne kadry.
    Pięknego maju.

    OdpowiedzUsuń