sobota, 23 maja 2009

Do torebki...

Dzisiaj tak na szybkiego wrzucam fotki kompletu, który powstał w ramach prezentu dla pewnej Pani :)
Jakiś czas temu niesamowicie spodobał mi sie pomysł z szytymi pokrowcami na chusteczki.. Moim zdaniem jest to bardzo oryginalne i eleganckie :) Pomyślałam sobie, że warto mieć jeszcze kosmetyczkę w komplecie, tak by można było schować do torebki np. podręczne przybory do upiększania :)



Sama kosmetyczka wyglada tak....


A oto pokrowiec na chusteczki..

i tak to działa ;p
P.S. A z Mimi nadal nie wszystko dobrze :( teraz mamy podejrzenie, że to może jakaś astma... jeździmy na inhalacje 2 razy dziennie i zobaczymy jakie będą efekty! Oby lekarka się myliła...
Pozdrawiam wszystkich zaglądających, szczególnie dziękując tym, którzy zostawiają takie miłe komentarze :*****

10 komentarzy:

  1. pomysł faktycznie ciekawy!:) a co Mimi...to bedzie dobrze!! czego wam życzymy z moim małym mistrzem z całego serducha!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że pomysłów Tobie nie brakuje...
    I tak trzymaj!
    Dużo zdrówka dla Malusiej...

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł fantastyczny! Bardzo mi się podoba pokrowiec i kosmetyczka...komplecik cudo :))Jestem pod wrażeniem...:)
    Zdrówka życze Mimi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo normalnie! Uwielbiam połączenie naturalnych materiałów z koronką. Piękne, Kochana, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Violetko, czekam na mila z Twoim adresem:) Miłej niedzieli***

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż ci mam napisac kobietko ,piękny kąplecik jest ,sama bym takiego chętnie przygarnęła.
    A i zdrowia dla córci życzę jest słodka ,naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy komplecik,kolor i ta koronka fantastycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia dla Mimi:***

    Kosmetyczka i pokrowiec na chusteczki ogromnie mi się podobają, lubie połączenie "surowego" materiału i koronek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Violetko śliczności!!! Takie to delikatne i kobiece.... Bardzo mi się podoba to wyciąganie chusteczek spod koronki. Niby detalik a dodaje smaku :)

    Nieustające buziaczki dla Mimi i uściski dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń